Kobiety plus zakupy to przecież… Żaden facet nie usłyszy zakończenia zdania. Niestety ucieknie gdzie pieprz rośnie. Zupełnie jakby im się spieszyło, żeby wybrać nowe alufelgi do auta.
Kobiety mogą spędzić na zakupach tyle czasu, ile wymaga podjęcie właściwej decyzji. Ani godziny więcej.
Różnice w zachowaniach zakupowych u obu płci są widoczne, jednak nie można generalizować.
Co kreci panie w zakupach?
Trzy najczęściej podawane odpowiedzi to w kolejności
– zwiedzanie świata
– sztuka kulinarna
– dbanie o zdrowie i sylwetkę
Natomiast do branż, które są najczęściej w centrum zainteresowania kobiet, należą marki związane z modą i beauty care, czyli kosmetyki.
Gwoli dopełnienia obrazu. Ponad dwadzieścia procent pań interesuje się nowymi technologiami, a około jednej czwartej oszczędzaniem i możliwościami bezpiecznego inwestowania.
Co najczęściej ląduje w koszykach?
Nie mówmy o codziennych zakupach, bo to „oczywista oczywistość”. Jesteśmy „dżentelmenkami” i nie rozmawiamy o sytuacjach czytelnych, aż do przezroczystości.
Zakupy związane z modą i zdrowym stylem życia to kosmetyki i ubrania.
Ubiory sportowe. W sezonie zimowym wypad z koleżankami na narty damskie wymaga przygotowania. Podaż jest genialnie rozmaita, więc nie trzeba już teraz ubierać się w męskim stylu na „testosteronkę”. Można wystąpić w różowym kasku lub turkusowych goglach.
Wyprawa na damskie narty wymaga przygotowania kosmetyków odpowiednich do rangi wydarzenia.
O właściwie dobranej biżuterii też nie zapominamy.
Ekspansja.
Kobiety odważnie wkraczają na obszary zakupowe do tej pory zarezerwowane dla mężczyzn. Jak choćby sporty ekstremalne albo motoryzacja. Panie z wrodzoną gracją uwłaszczają te rejony, co cieszy przedstawicieli handlu, którzy reagują w sposób spontaniczny i naturalny. Nie można sobie pozwolić na odpuszczenie pola dla osiągnięcia zwyżki w obrotach na poziomie dziesięciu, czy nawet nastu procent. Grupa docelowa ulega segmentyzacji i trzeba różnicować ofertę oraz sposoby promocji.
Żeby złożyć hołd prawdzie, trzeba dodać, że panowie też coraz chętniej wybierają się na zakupy w miejsca dotychczas zwyczajowo zarezerwowane dla pań.
Terapia stara jak świat.
Wszystkie dziewczęta robią zakupy na poprawę samopoczucia.
I nie ma się czego wstydzić, a na pewno nie ma się z czego tłumaczyć. Przed wyjazdem na narty damskie, choć często w towarzystwie mężczyzn musimy znaleźć siłę, by znieść fochy dużych chłopców. I jak wtedy nie zastosować jedynego skutecznego środka w walce ze zniechęceniem. Kobiety potrzebują stymulacji, często niewielkimi bodźcami niosącymi przyjemność. Dlatego nawet kupiony lakier do paznokci może być lekiem na całe zło.
Dobra rada.
Wszystkie panie cenią sobie męski gust i dobrą radę z życzliwych ust. Dlatego tak chętnie zabieramy was mężczyzn do swojego świata. Nie ma większego autorytetu dla dziewczyny, w kwestii ratingu, przed wyjazdem na narty damskie niż osobisty lub mniej osobisty chłopak.
Kobiety jako połowa ludzkiej populacji mają kolosalną siłę nabywczą. Dlatego nie są traktowane marginalni i stereotypowo.
Narty na nadchodzący sezon znajdziesz na stronie http://agasport.com.pl/damskie-cat-4.